Kim Harrington: Clarity - A tisztánlátó





Eredeti cím: Clarity
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 256
Fordító: Vince Judit
ISBN: 9789633733455



Fülszöveg:


Ne hunyd be a szemed. 
Kivéve akkor, ha a sötét valóságot már nem tudod elviselni.

Cape Cod turisták által kedvelt városában, Eastportban él egy csodabogár família. Az én családom. Én tisztánlátó vagyok. A bátyám médium. Anyánk telepatikus képességekkel bír. Míg a turisták odáig vannak értünk, a városban az emberek inkább lesajnálnak minket. Bár egy impozáns viktoriánus házban élünk, házi kísértetünk még sincs, és otthonunk földszintjén rendeztük be spirituális vállalkozásunkat: családi jósdánkat.

"Tudom, mit jelent a család iránti elkötelezettség, lojalitás. Én is tanultam erről pár dolgot az elmúlt napokban. Visszatartottam az információt a rendőrség elől, kihasználtam embereket, és még hazudtam is, csak hogy óvjam a családomat."




Véleményem:


Csodás volt, imádtam!

Nagyon jó könyv volt, tetszett a felépítése, érdekes volt. Mostanában igencsak leszoktam a VP-k olvasásáról, ugyanis szinte mindegyik ugyanolyan, viszont ezt igenis nagyon élveztem. Ráadásul izgalmas volt, témában teljesen más és még a főszereplő csaj is szerethető volt.

Más Vörös Pöttyösben pl. káromkodást sem olvastam nagyon, de ebben volt és őszintén örülni tudtam neki. Legnagyobb meglepetésemre egy nap alatt kiolvastam és igencsak meglepett, hogy nem volt egy előre kiszámítható, unalmas förmedvény, mint egypár ilyen ifjúsági olvasmány, amit eddig olvastam.


Mindezek mellett szinte besírtam ezen a szerelmi háromszögön, ami aztán szerelmi négyszöggé alakult :D Komolyan, én nem tudom megérteni az írókat, akik kb. minden könyvüket erre alapoznak. Mi jó ebben? Miért kell ezt beleszőni? Sőt kifejezetten ebben a történetben semmi "célja" sem volt ennek :D 

"Szabad akarattal rendelkezünk, a jövőnk pedig a percenként meghozott döntéseink hozadéka."

Visszatérve a sztorira: nagyon örültem neki, hogy krimit olvashattam és a végkifejletet nem láttam előre. Az írónő a hangsúlyt a nyomozásra fektette, és ez látszik is ugyanis nagyon jól kidolgozott minden elemet benne. Az sem volt gáz, hogy Clarity ilyen "csodabogár" a családjával együtt. Az is tuti, hogy beszerzem a második részt is, mert érdekel, mit tud még nyújtani az írónő ebben a történetvilágban, ugyanis van még pár lezáratlan dolog, amit meg kell magyaráznia :D 


"A csókja bátortalan volt és könnyű, mint a pillangó szárnyának rebbenése. Mint a legelső csókunk a parton. Visszatértek az emlékek: a szája, a csókja íze." 



Pontszám:
Kedvenc szereplő: Nem volt
Utált szereplő: Nem volt habár Clarity anyja kicsit idegesített
Borító: Szép


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése