Díjat kaptam! - Liebster Blog Award



Sziasztok! Mai nap hatalmas meglepetés ért ugyanis Virág, a Never let me go bloggere jelölt engem a Liebster Blog Award-ra.Nagyon szépen köszönöm neki :)


~ Miről szól ez a díj? ~

A Liebster Blog Award egy online díj amit bloggerek adnak bloggereknek, hogy új blogokat ismertessenek meg veled, és a te blogod is megismerhessék mások. A liebster szó német eredetű, jelentése: szeretett, kedves, kellemes, értékes, üdvözlendő.


~ Mik a szabályok? ~

Köszönd meg a bloggernek aki jelölt a díjra a posztod elején és linkeld vissza! Jelölj max. 11 bloggert a díjra és linked be őket is! Válaszolj a jelölőd 11 feltett kérdésre! Írj 11 érdekességet magadról, hogy az olvasóid jobban megismerjenek! Tegyél fel 11 kérdést a te jelöltjeid számára!


~ Válaszaim Virág kérdéseire ~


1. Mi tette ma jobbá a napod?
A jelölésed a Liebster Blog Award-ra :3

2. Milyen furcsa félelmed van?
Rettegek a skorpióktól. Pánikrohamot kapok tőlük.

3. Melyik könyv az, ami úgy érzed, a legnagyobb hatással volt az életedre?
A Trónok Harca. Máig nagy szerelmem az a könyv :)

4. Melyik utópisztikus/disztópikus/alternatív könyvbeli világban élnél szívesen?
A Beavatott világa nekem nagyon tetszik, valószínüleg épp ezért élnék ott szívesen.

5. Mi volt a kedvenc együttesed három évvel ezelőtt?
Őszintén, fogalmam sincs :D Nagyon sok együttest hallgattam/hallgatok és nem tudok választani kedvencet közülük.

6. Milyennek látnak a barátaid / a családod, milyennek látod te magad?
Azt, hogy ők milyennek látnak engem azt nem tudom viszont én erősnek, határozottnak és kicsit dilinyósnak látom magam :D

7. Milyen szín lennél?
Zöld! Ezen a kérdésen még gondolkoznom sem kellett.

8. Melyik az a film, amit egymás után többször is képes vagy megnézni?
Ezek azok a filmek:




9. Ha magadra tetováltatnál valamit, mi lenne az?
Gondolkozok rajta, hogy nemsokára szeretnék tetoválást és szerintem valami egyedit szeretnék ami csak számomra jelenti azt amit.

10. Van valami, ami mindig jókedvre derít?
A barátok mindig jókedvre derítenek :)

11. Ha készülne egy film az életedről, kit akarnál a főszereplőnek (azaz melyik színész játszana téged)?
Selena Gomez. Nem csak tehetséges énekes de jó színésznő is.


~ 11 tény rólam ~

1. Imádok enni :D
2. Sorozatfüggő vagyok.
3. Nem tudok fütyülni.
4. Tele vagyok olyan könyvekkel amiket még nem olvastam de még így is rendeteg új könyvet veszek.
5. Fodrász tanuló vagyok.
6. Kiskoromban nagyon rossz tanuló voltam, ma már nem így van.
7. Imádom a kutyákat, azt kívánom bárcsak mind az enyém lenne.
8. Nem szeretem a Harry Pottert...
9. ...sem a Star Warst.
10. Bolondnak néztek a barátaim amikor elmondtam nekik, hogy blogolok.
11. Az igazi nevem nem Mira.





Kérdések:

1. Miért kezdtél el blogolni?
2. Nappal vagy este szoktál olvasni?
3. Mi a kedvenc filmed?
4. Az édesebb vagy a fűszeresebb illatokat szereted?
5. Van e valamilyen plüss állatod?
6. Melyik országba látogatnál el a legszívesebben?
7. Melyik a legérdekesebb kultúra számodra?
8. Ha írnál egy könyvet mi lenne a címe?
9. Játszol valamilyen hangszeren?
10. Milyen hobbijaid vannak?
11. Szeretsz aludni? :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése