Jeff Kinney Egy ropi naplója


Eredeti cím: Diaryof a Wimpy Kid
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 224
Fordító: Szabados Tamás
ISBN: 9789633737965
Sorozat: Egy ropi naplója




Fülszöveg:

New York Times bestseller

„Egy napon híres leszek, de egyelőre itt dekkolok a felső tagozatban egy csapat idióta társaságában.”

Gyereknek lenni tényleg gáz. Senki nem tudhatja ezt jobban Greg Heffleynél, hiszen a felső tagozatban rohad, ahol méreten aluli nebáncsvirágok teremnek az olyan izompacsirták között, akik már rég borotválkoznak.


Véleményem:

Sokat hallottam már erről a könyvről, jókat és rosszakat is egyaránt. Nem igazán foglalkoztatott egy ideig a dolog főleg, hogy láttam a belőle készült filmet és az egyáltalán nem tetszett.

Végül azért határoztam el magam az olvasás mellett, mert Attila The Bookaholicnak elnyerte a tetszését (sőt, ő nagyon szereti is) és úgy gondoltam, adok a könyvnek egy esélyt.





A könyv Greg-ről szól, aki úgy dönt, leírja a mindennapjait és elmeséli, milyen is az élete.

Főleg arról ír, hogy milyen az iskola és miképp próbál menőnek tűnni a többiek között.

A könyv végére sem sikerült megkedvelnem Greg-et. Nagyon nagy lúzer és nagyon gonosz másokkal, ami nem teszi pozitívvá a karaktert.

Volt a könyvben pár jó poén, de nem nyerte el a tetszésemet, főleg mert szerintem Greg egy seggfej, aki csak a saját érdekét nézi, senki mással nem törődve.

Szóval így összegzésben azt kell, mondjam, a könyv számomra az egyszer olvasható kategóriába került, épp csak egy kicsivel jobb, mint a belőle készült film.


Pontszám:
Kedvenc szereplő: Nincs
Borító: Rémes

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése